Ciclismul rutier este mai popular astăzi decât oricând. Nu se mai limitează la ciclism activ pentru profesioniști și la vizionarea la televizor a etapelor Turului Franței. Fie pentru distracție liberă, pentru a rămâne în formă sau pentru a urmări ambițiile de curse – există cursiere potrivite, cu tehnologie de ultimă generație pentru fiecare tip de ciclist și interval de preț. Cea mai bună cursieră permite o experiență de succes cu bicicleta de curse, indiferent de vârstă, sex sau formă de antrenament. Oricine intenționează să cumpere o cursieră ar trebui să țină cont de câteva caracteristici, precum, modul de utilizare, cât de des vei merge cu bicicleta. O cumperi doar pentru a merge cu ea în plimbare, pentru a pedala cu viteză în weekend sau ți-ar plăcea să fii mai antrenat pentru a ajunge primul la linia de start pe viitor?
Capitole
Cele mai bune 7 cursiere, conform FitnessDay.ro
1. Păreri Bicicletă de șosea EDR AF 105 Negru
Deși în zilele noastre este neobișnuit să vezi biciclete noi echipate cu frâne pe jantă, nu este nemaiauzit și Van Rysel a făcut exact asta cu bicicleta de șosea EDR AF 105. Designerii lui Van Rysel din Flandra nu au lipit pur și simplu un nou nume pe un cadru existent. Frânele Shimano 105 sunt încă excelente și s-au dovedit a fi mai mult decât adecvate în timpul testării.
Alte modificări pentru modelul din acest an includ suporturi de scaune scăpate și un grup complet 105, cu excepția lanțului KMC.
Trecerea de la caseta Ultra 52/36 și 11-28 la lanțul compact 50/34 de anul acesta și perechea casetei 11-32 sunt apreciate de cicliști.
Oferă mai multă atracție generală și acel angrenaj inferior de 28 de inch, poate ajuta ciclistul să urce dealurile.
Cadrul are acum, de asemenea, cablare externă, mai degrabă decât internă și un suport inferior filetat tradițional, mai degrabă decât prin presare – ceea ce va fi o veste bună pentru mulți mecanici de acasă.
Roțile Fulcrum Racing 6 sunt cu o tăietură peste multe dintre cele găsite pe biciclete la acest preț. Greutatea lor de 1.760 g este foarte bună și au o limită de greutate suportată de 110 kg.
Spițele din oțel inoxidabil sunt asociate cu nipluri din alamă, care ar trebui să prevină blocarea spițelor. Singura problemă este un ușor clic la roata din față la frânare, din cauza prinderii foarte, foarte puțin imperfecte, dar care ar trebui să se diminueze în timp.
Michelin Lithion 2s de 25 mm sunt un set foarte decent de anvelope de antrenament, echilibrând bine protecția la perforare și rezistența la rulare. Dacă dorești să obții puțin mai mult confort, cadrul Van Rysel are spațiu liber pentru anvelope, cu lățime de până la 28 mm.
Caracteristici
- Grup Shimano 105 complet;
- Roți Fulcrum;
- Furcă Van Rysel din carbon și aluminiu;
- Greutate maximă utilizator: 110 KG.
2. Review Bicicletă de șosea RC520 frână pe disc Albastru
În mărimea M, tubul superior are 51,5 cm, iar tubul de direcție are aproape 160 mm, ceea ce îți oferă o poziție verticală mai confortabilă. Cursiera RC520 de la Triban este agilă, perfectă pentru navetă, precum și rezistență pe pietriș și pentru a te aventura departe de asfalt. Materialul cadrului este aluminiu, iar traseul cablului este extern. Furca este din carbon, iar lățimea acesteia îți permite să instalezi aripi de bicicletă, ceea ce este foarte frumos. Și, potrivit unor experți, chiar și anvelopele cu lățime de până la 36 mm pot fi potrivite.
Frâna pe disc este un Shimano 105 R 7000, ceea ce face din Triban RC 520 pentru femei o investiție excelentă.
Lanțul, în ciuda faptului că este un RS 510, nu pare un înlocuitor ieftin și, cu siguranță, nu diminuează performanța bicicletei.
Lanțul 50/34 + caseta 11-32 dinţi, o face o cursieră damă ideală pentru condus în oraș și competiții de amatori.
Shimano TRP cu etriere TRP HY / RD de 160 mm și cabluri Jagwire, care nu sunt tocmai bugetare, presupune că slăbesc forța atunci când apeși pârghiile.
Roțile sunt grele, dar fiabile. Greutatea este de 2 kg, datorită celor 28 de spițe încrucișate din oțel, jante din aluminiu (6063-T6, 24 mm lățime) și rulmenți industriali etanșați. Setul de roți este Tubeless Ready.
Caracteristici
- Geometrie roți confortabilă;
- Cauciucuri 28 mm;
- Ghidolină din spumă;
- Şa ergofit
- Cadru Triban Evo din aluminiu 6061 T6.
3. Review Bicicletă de Şosea Ultra CF ULTEGRA Di2 Albastru
Cadrul din fibră de carbon VanRysel Ultra Evo Dynamic este cel mai avansat cadru pentru abordarea munților și pentru câștigarea celor mai solicitante curse clasice. Greutate 850 g mărimea M (fara accesorii). Un amestec de fibre de carbon HM și IM pentru unul dintre cele mai bune raporturi greutate-viteză de pe piață. Cadrul a fost special conceput pentru cei mai pretențioși sprinteri. Pedalierul este un PressFit 86 standard pentru o mai mare rigiditate a șasiului.
Caseta Shimano Ultegra R 8000 vine cu pedalier dublu compact (52 x 36) pentru un echilibru optim de greutate redusă și rigiditate.
Lanțurile sunt SG-X hyperdrive, lanț exterior HollowGlide: ușor, rigid și durabil, iar caseta este Shimano Ultegra R8000 11/28 11 viteze.
Frâna pe față este Shimano Ultegra R 8000 Direct Mount, cu 2 axe simetrice pentru un control mai eficient al frânării și o putere de frânare mai mare. Tensiunea arcului este reglabila. Frâna pe spate este Shimano Ultegra R 8000 (montare clasică pe suport scaun).
Roțile Cosmic Pro Carbon SL UST, vin cu jante din carbon împletit 3K, Înălțimea este de 40 mm, iar suprafața de frânare: carbon cu tehnologie iTgMAX, profil toroidal: 45 mm, lățime internă: 19 mm, butuci: 77 față / 177D V2 spate. Spițele sunt drepte, aerodinamice, duble, 18 pe față și 24 pe spate. Butucul pe spate este compatibil cu 10/11 viteze.
Cauciucurile sunt Yksion Pro UST, cu benzi de rulare față și spate: cauciuc 11 Storm cu densitate unică, UST Tubeless Ready. Anvelopele sunt montate cu camere de aer conform prevederilor legale. Dimensiunile sunt 25-622 (700 x 25C) și vin cu protecție la perforare: Poliamidă, sferă la sferă, Carcasă: 127 TPI.
Caracteristici
- Frână Shimano Ultegra (Direct Mount față);
- Ghidon Carbon DEDA SUPERZERO;
- Cadru din carbon/ furcă carbon VanRysel ULTRA;
- Șa Antares, șine din carbon.
4. Păreri Bicicletă de șosea RC500 FLAT BAR Negru
Pentru toate scopurile practice, mersul pe Triban RC 500 este vesel atunci când pedalezi cu efort relativ modest. Există o senzație plăcută, de plutire. Poziția de conducere verticală inspiră o atitudine în general negrabită. Poziția cursierei este utilă pentru a lupta împotriva vântului sau o coborâre, dar nu este în niciun caz un super-tuck cu spatele plat Mark Cavendish, chiar și cu tija coborâtă.
Cadrul dictează poziția de rulare și manevrabilitate, în timp ce anvelopele contribuie semnificativ la senzația bicicletei. Cu 80 psi în ele, anvelopele Triban Resist+, cu lățimea de 28 mm, rulează bine pentru un cauciuc relativ ieftin, iar lățimea lor protejează de suprafețele murdare ale drumurilor și de gropile minore.
RC 500 a primit un schimbător Sora cu 9 trepte de la Shimano. Schimbătoarele Sora au o senzație puțin mai grea decât 105. Este nevoie de puțin mai mult efort pentru a efectua schimbarea, dar este o diferență abia perceptibilă.
Triban RC 500 are frâne cu disc Promax DSK-300R acționate prin cablu cu plăcuțe semimetalice. Promax DSK-300R-urile nu sunt deloc rele. Au o senzație fermă, multă putere și o capacitate foarte decentă de a ține sub control viteza bicicletei.
Triban RC 500 este dotată cu roți cu capacitate fără cameră. Roțile RC 500 au o greutate de 2.200 g/pr.
RC 500 este o bicicletă foarte, foarte bună. Oferă o călătorie primitoare, accesibilă, frâne decente și o gamă largă de viteze utile.
Caracteristici
- Geometrie confortabilă;
- Cauciucuri de 28 mm;
- Manete ergonomice 2 poziții;
- Grup Shimano Sora R3000;
- Cadru Triban Evo din aluminiu 6061 T6.
5. Review Bicicletă de șosea RC500 frână pe disc Albastru
Clasicul genului de aluminiu este aliajul 6061 T 6, cu o greutate medie de 1780 grame. Furca este din carbon cu o direcţie din aluminiu cu caracteristici tehnice excelente. Producătorul oferă o garanție pe viață pe cadru + 2 ani garanție la furcă. Cadrul este disponibil în cinci dimensiuni pentru a se potrivi oricărui ciclist.
Discul Triban RC 500 are orificii pentru suporturile pentru aripi și se pot monta anvelope cu lățimea de până la 36 mm. Dar atunci nu se mai pot monta aripi. Cea mai bună opțiune sunt anvelopele de până la 32 mm lățime, iar cele ideale sunt de 28 mm.
Traseul sensibil al cablului extern face bicicleta mai ușor de întreținut. Cadrul și tija de 27,2 mm din aliaj sunt de la Triban, la fel și șaua ErgoFit. Totul este de înaltă calitate, accesibil, compact și foarte convenabil.
Schimbătorul Sora cu 9 trepte de la Shimano, sunt numai pentru casete Microshift și etriere mecanice cu disc Promax. Schimbătorul de viteze și manetele de frână își păstrează senzația familiară și au aspectul și senzația tradițională Shimano. De asemenea, au o ergonomie excelentă, făcându-le confortabil de apăsat.
Frânele cu disc hidraulice sunt Promax DSK- 300R , care împreună cu rotoarele de 160 mm la fiecare capăt, fac treaba perfect, cu o putere progresivă.
Jantele de aluminiu de la Triban au 28 mm înălțime x 17 mm lățime, rulmenți etanșați cu butuc cu 28 de spițe fiecare. Roțile pot fi „ încălțate” în cauciucuri tubeless, ceea ce este extrem de surprinzător pentru un set de roți din această categorie de preț. Sunt ideale pentru pietriș și rezistente la tăiere.
Caracteristici
- Geometrie roți confortabilă;
- Cauciucuri 28 mm;
- Ghidolină din spumă;
- Şa ergofit.
6. Păreri Bicicleta Pegas Clasic 2s Drop Man 28″ pentru bărbați
Bicicleta Pegas Clasic 2s Drop este o bicicletă pentru ciclism urban. În versiunea clasică 2S, are o formă suplă, dar cu linii agresive. Cadrul din CrMo este îmbunătățit și poate fi extins pentru a se potrivi ambelor sexe. Geometria cursierei este adaptată pentru oraș, iar ghidonul Drop Bar contribuie la aerodinamică.
Butucul cu 2 viteze integrate de la Sturmey Archer, oferă o manevrabilitate superioară și fiabilitate maximă. Cele doua rapoarte pot fi schimbate printr-o retropedalare superficială.
Datorită aspectului estetic, Clasic 2S impune o ținută de drum excelentă si te antrenează într-o poziţie specifică atunci când mergi pe ea. În acelaşi timp oferă o senzație de confort unic, și pentru acest lucru, frânele au fost plasate lângă pipă, așa că bicicleta se poate controla și din partea dreaptă a ghidonului concomitent cu frânarea. De asemenea, a fost menținut designul clasic al cadrului (formatul cu două triunghiuri).
Caracteristici
- Schimbare automata prin retropedalare;
- Anvelope Kenda Koncept 700x23C;
- Jante Aluminiu, pereţi dubli, 622×14 mm, H=30 mm;
- Cadru CrMo Double Butted, tip wishbone;
- Schimbător spate Sturmey Archer integrat in butuc.
7. Review Pegas Clasic 2s Drop Man Bicicleta 28″ pentru bărbați
Bicicleta Pegas Clasic 2s Drop Man este o bicicletă pentru a face ciclism în mediul urban. În versiunea clasică 2S este suplă, dar cu linii accentuate. Cadrul din CrMo este îmbunătățit și este potrivit pentru bărbați. Geometria cursierei este adaptată pentru oraș, iar ghidonul Drop Man contribuie la o aerodinamică destul de bună.
Butucul cu 2 viteze integrate de la Sturmey Archer, oferă o manevrabilitate superioară și fiabilitate maximă. Rapoartele pot fi schimbate printr-o retropedalare superficială.
Datorită aspectului estetic, alb, Pegas Clasic 2S impune o ținută de drum estetică și poți pedala într-o poziţie specifică atunci când mergi pe ea. De asemenea, oferă o senzație de confort unic, și acest lucru se datorează frânelor care au fost plasate lângă pipă. Cursiera Pegas Clasic 2S se poate controla și din partea dreaptă a ghidonului concomitent cu frânarea. Cadrul acestei cursiere a fost menținut, adică are un format cu două triunghiuri.
Caracteristici
- Cadru CrMo Double Butted, tip wishbone;
- Frâne Aluminiu, pivot dual, 41 – 65 mm;
- Maneta frână Aluminiu, levier 2 degete;
- 2 viteze.
Cursiere pentru beneficii aerodinamice maxime – Cum alegi cea mai bună cursieră?
Cumpărarea unei biciclete de drum, a unei biciclete de damă sau a unei biciclete fat bike poate fi o investiție semnificativă. Pentru ca banii să fie bine investiți, ar trebui să arunci o privire asupra propriilor planuri și așteptări pe care le ai de la cursieră, înainte de a o cumpăra. Prețul este dat în mare parte pentru materialul cadrului și echipamentul încorporat pentru bicicletele de șosea. Iată care sunt caracteristicile de care ar trebui să ții cont atunci când alegi cea mai bună cursieră.
Cea mai bună cursieră. Ce cadru are? Carbon sau aluminiu?
Cea mai bună cursieră poate avea cadrul din carbon sau din aluminiu.
- Cadru din aluminiu
Aluminiul este un material ușor de prelucrat care este folosit de mult timp pentru cadrele bicicletelor. Cadrele din aluminiu, care sunt adesea identificate cu denumiri de aliaj, cum ar fi 7005 sau 6061 T6, sunt de obicei foarte rigide datorită dimensiunilor mari ale tubului, dar sunt încă relativ ușoare și stabile. Până în urmă cu câțiva ani, cadrele din aluminiu erau prima alegere pentru cicliștii profesioniști în drum spre podium, deoarece combinau greutatea redusă cu rigiditatea ridicată a pedalei și, prin urmare, transmisia directă a puterii. Astăzi, cadrele din aluminiu se găsesc în principal în bicicletele de șosea entry-level și mid-range.
Cadrele de aluminium oferă o experiență directă de condus și sunt de obicei dincolo de orice îndoială, când vine vorba de stabilitate. În comparație cu construcțiile actuale din carbon, acestea sunt însă puțin mai grele. Multe cadre din aluminiu sunt mai puțin confortabile de condus, față de modelele din carbon. Multe biciclete de curse actuale cu cadru din aluminiu sunt deja echipate cu furci din carbon. Ghidonul și tijele scaunului din carbon oferă, de asemenea, o bună oportunitate de a obține o parte din confortul modelelor de cursiere cu cadru din carbon.
- Cadru din carbon
Fibra de carbon în sine, este mult mai ușoară și mai puternică decât materialele metalice, chiar mai ușoară decât aluminiul. Cu toate acestea, este nevoie de multă experiență și de facilități de producție relativ complexe, pentru a produce cadrele de bicicletă ușoare, rigide și totuși confortabile. Cadrele din carbon constau din fibre de carbon puternice care sunt combinate cu rășină epoxidică pentru a forma un cadru potrivit pentru sarcină. Drept urmare, producătorii sunt foarte liberi în forma cadrului. Pot face zonele solicitate mai puternice și pot economisi material în zonele mai puțin solicitate. Acest lucru face cadrele din carbon atât de ușoare și în același timp rigide acolo unde este necesar și confortabile acolo unde este posibil. Astfel, se obține o bicicletă de șosea care este foarte rigidă în zona pedalierului și în direcție și sigură la viteze mai mari, ușor de controlat și puțin mai confortabilă pe drum.
Care este dimensiunea potrivită a cadrului pentru cea mai bună bicicletă cursieră?
De obicei, petreci mult timp în șa pe o bicicletă de drum sau pe cea mai bună bicicletă Omega. Iar cu noua cursieră probabil că vei dori să fii pe drum și mai des și mai mult timp. Prin urmare, este deosebit de important să alegi mărimea potrivită pentru a putea parcurge kilometru după kilometru într-un mod sportiv, dar confortabil.
Pe baza înălțimii și a lungimii pasului, vei găsi aici o primă indicație. Pe pagina de produs a fiecărei biciclete de curse, îți poţi determina mărimea în funcție de lungimea pasului și vei găsi un tabel oferit de producător pentru modelul specific.
Circuit și acționare
Shimano, Campagnolo și Sram sunt cei trei mari producători de angrenaje și componente de transmisie pentru cursiere. Cei trei furnizori au acum angrenaje excelente și cu funcționare lină în gama lor, de la segmentul începători până la segmentul profesional. Bazele tehnologiei circuitelor, sunt foarte asemănătoare între grupurile celor trei mărci. Translațiile și numărul de viteze sunt, de asemenea, foarte asemănătoare. De regulă, totuși, componentele de la diferiți producători de circuite nu pot fi amestecate între ele. De la unitatea caracteristică a pârghiei de schimbare/frână la manivelă, lanț și pinioane până la cablul de viteză, totul provine de obicei dintr-o singură sursă și toate componentele de la toți cei trei producători sunt potrivite precis între ele. Toți cei trei producători au o gamă relativ largă de grupuri.
Diferențe de preț în cazul bicicletelor cursiere
Diferențele de preț, uneori considerabile ale diferitelor grupuri din cadrul unei mărci, se datorează în mare măsură calității manoperei, avantajului de greutate și duratei lungi de viață. Cu toate acestea, tehnologia și confortul schimbător al grupurilor de top își găsesc drumul în grupurile mai ieftine după o perioadă scurtă de timp. De aceea, chiar și circuitele pentru începătorii de astăzi oferă de obicei performanța de comutare precisă a grupurilor de top din anii precedenți. Tehnologia mai complexă este inițial rezervată grupurilor scumpe. Cu toate acestea, cei mai ambițioși fani ai cursierelor, care odată au schimbat vitezele electronic, pe bună dreptate, nu vor să nu mai rămână niciodată fără ele.
Roți pentru cea mai bună cursieră
Pe lângă cadru, ar trebui să acorzi mai multă atenție roților atunci când cumperi o cursieră. Greutatea, rigiditatea și caracteristicile de rulare au un impact major asupra manevrabilităţii bicicletei. Cu cât roțile sunt mai ușoare, cu atât accelerează și frânezi mai ușor. Cu cât sunt mai rigide, cu atât transformă mai direct puterea pedalei în propulsie, urmăresc impulsurile de direcție și transmit siguranță în viraje rapide. Designul jantei joacă, de asemenea, un rol major aici. Jantele cu un profil mai puternic au un avantaj aerodinamic care poate economisi energie, mai ales pe trasee rapide, plate. În plus, profilele înalte ale jantei indică adesea o roată mai rigidă decât cele cu un profil foarte plat. Specialiștii în triatlon vor alege, de obicei, modelele aerodinamice, pentru că beneficiază mai mult de pe urma ei. Pentru mulți fani ai bicicletelor de șosea, adevărul se află adesea undeva la mijloc, deoarece o jantă mai plată este de obicei mai ușoară decât o jantă comparabilă, cu o formă mai înaltă și mai aerodinamică. Nou-veniții cu bicicleta de șosea nu ar trebui să supraestimeze forma jantei și să caute un set de roți cu jante din aluminiu și un raport bun greutate/rigiditate.
Frâne pe jantă sau frâne cu disc
Frânele mici, dar puternice, pe jantă au fost utilizate de bicicletele de curse în mod fiabil, timp de multe decenii. O altă formă de frână pe jantă a fost, și este încă pentru unii cicliști, considerată standardul de aur în cursele de ciclocross. Frânele clasice pe jantă de pe cursiere sunt un sistem de frânare foarte ușor, simplu construit și încercat și sunt, de asemenea, relativ ieftine. Recent, frânele cu disc au fost văzute tot mai des și pe variantele de biciclete de șosea. Tehnologia de frână cu disc puternică și în mare măsură independentă de vreme de la bicicletele de munte, este ideală pentru bicicletele gravel și bicicletele de ciclocross. O astyfel de frână permite manevre de frânare semnificativ mai scurte și mai dure și, astfel, crește siguranța și compatibilitatea generală. Dar frânele cu disc au și avantaje incontestabile la cursierele de șosea.
Avem diferite tipuri de cursiere:
- Cursiera clasică
Bicicleta de curse în forma sa clasică este o bicicletă de șosea pentru amatori, dar și pentru antrenamente. O astfel de cursieră de șosea se poate lăuda cu viteză, eficiență și eleganță. Pentru cross sportiv, cursiera clasică oferă puțină rezistență la vânt. Ghidonul oferă suficiente opțiuni de variație pentru a te simți confortabil cu bicicleta chiar și pe distanțe lungi. Bicicleta de curse rutieră este o alegere de primă clasă pentru turele rapide după lucru, cursele lungi, antrenamentele direcționate și curse.
- Bicicleta de ciclocross
Bicicletele de ciclocross au fost inițial destinate curselor de circuite pline de obstacole în noroiul și nămolul sezonului de iarnă. Cursele intense, care durează aproximativ o oră, pe trasee solicitante, cu un amestec de pasaje reale pe teren și teren ferm, necesită o tehnologie fiabilă, dar ușoară, precum și o geometrie agilă, cu o poziție de ședere de obicei puțin mai scurtă decât pe o bicicletă de șosea. Cu o perspectivă bună de tehnologie pentru mountain bike, cum ar fi frâne cu disc, roți mai stabile și anvelope fără cameră, circuitul de curse cu spațiu pentru anvelope mai largi și antiderapante devine, de asemenea, un candidat fierbinte pentru cea mai rapidă bicicletă de zi cu zi sau baza potrivită pentru plimbări sportive.
- Cursiera de pietriș
Dacă condimentezi clasica bicicletă de șosea cu un vârf de tehnologie pentru biciclete de munte, cum ar fi frâne cu disc sau o transmisie cu 11 viteze și anvelope care oferă puțin mai mult volum decât anvelopele tradiționale pentru biciclete de curse, vei obține biciclete gravel sau biciclete all-road care pot convinge să schimbe suprafețele fără a pierde caracterul tipic de bicicletă de curse. Aceste biciclete sunt concepute pentru utilizare pe distanțe lungi chiar de la început. Cu ajutorul pedalierului inferior al unei biciclete de șosea și un răspuns mai ușor al direcției, acestea combină tot ce este mai bun din ambele lumi. Bicicletele de pietriș sunt puțin mai grele și mai puțin dinamice decât bicicletele de șosea pure și de multe ori stai mai puțin întins pe ele. Astfel de biciclete de curse pot fi utilizate pe asfalt, drum pietruit, drum de pământ și poate chiar trasee forestiere ușoare într-o singură ieșire.
- Bicicleta de triatlon
Pe traseele de triatlon plat sau de cronometru, vântul devine cel mai mare adversar al tău. Producătorii de biciclete de șosea au dezvoltat specialiști fără compromisuri în acest scop. Cu o mare diferență de nivel între ghidon și șa și ghidonul de triatlon întins în față, pilotul adoptă o poziție de ședere foarte sportivă, optimizată aerodinamic pe cursieră. În combinație cu unghiul foarte abrupt al scaunului, fiecare pic de energie de pedalare merge direct în propulsie. Aerodinamica este, de asemenea, cea mai importantă problemă pentru bicicletele de triatlon când vine vorba de cadre, furci și roți. Carbonul ca material pentru cadru este, prin urmare, prima alegere pentru majoritatea producătorilor, deoarece este cea mai bună modalitate de a implementa forme raționalizate și plate, fără a fi nevoie să faci compromisuri la rigiditate și greutate.
Întrebări și răspunsuri
Răspuns: Indiferent de marca pe care o alegi – componentele angrenajului și frânei provin de la furnizori precum Shimano, Sram sau Campagnolo. Situația este similară cu piesele suplimentare precum ghidon, pipă și tija de șa.
Răspuns: Ghidonul este decisiv pentru confortul pe bicicletă, nu numai la prindere. Există numeroase variante și dimensiuni din care să alegi și poți găsi ghidonul potrivit pentru tine, astfel încât să poți sta pe cursieră cu confort maxim și fără restricții.
Răspuns: Anvelopele pentru cursiere sunt conduse la presiune foarte mare. Regula generală este greutatea proprie împărțită la 10. Cu toate acestea, limita inferioară este de 6 bar, chiar și pentru cicliștii foarte ușori, care cântăresc mai puțin de 50 de kilograme. Limita superioară pentru circulația pe șosea este însă de 8,5 bar – chiar și pentru șoferii grei care cântăresc peste 100 de kilograme. Ar trebui garantat un anumit minim de confort al suspensiei, altfel există riscul unor probleme cu spatele. Presiunea în anvelope de aproximativ 10 bar este utilizată numai în competiții pe o pistă plată.
Lasă un răspuns